Inquiry: petakbunga@gmail.com

20120717

Kad Kahwin Murah + Wangi


Rasanya sudah sampai masa nak mengedar kad kahwin ni. Kad saya tak glamour, sebab saya tak glamour. Orang yang dapat kad saya pun hanya akan tengok dan buang juga akhirnya. Kalau boleh saya nak kad yang paling murah tapi tetap nak cantik, dan yang paling penting dia mestilah wangi

Hakikatnya semua tu tak akan datang sekali... Kad perkahwinan wangi budget dan murah tak akan datang denagan package yang lengkap.


Kad cantik+murah



+ Wangi




= Kad Wangi




Sepatutnya kad ini memang kad wangi tetapi mungkin ini stock lama atau sebab lama sangat saya simpan,wangi nya sudah hilang. 



Tak apa lah..


1 ulasan:

  1. takpe2.. asal sentiasa wangi. nak kaddddddddd boleh hehe

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...