Inquiry: petakbunga@gmail.com

20120725

Pusing-pusing reben


Masa tunang hari tu last minit planning. Tak sempat pun nak buat apa. Cuti sekejap, balik kampung... tiba-tiba bertunang. Beli barang pun kelam kabut. Main ambil aje.. Sayang sangat beli reben banyak, tapi guna sikit jer... tak masuk tema ni.. Nak kahwin pun tak guna pun reben ni. Kalau boleh tak nak membazir sikit pun... tak tahu nak buat apa.


Sambil tunggu waktu berbuka... main simpul-simpul jadi ini...



Tapi blur... 
apa nak buat ni?




9 ulasan:

  1. Wawawa...bnda br ni...idea bru...menarik...

    BalasPadam
  2. kalau selit2 sikit kat hantaran pun cantik jugak.. tak pun leh buat letak hiasan kat bilik pengantin. :)

    BalasPadam
  3. nice.. boleh buat corsage ni.. :))

    BalasPadam
  4. corsage!.. tangan kreatif ni.. jelesnya.. tangan saya kayu.. hukhuk

    BalasPadam
  5. enatah la nak buat apa... buat dulu la.. nanti fikir kalau ada guna, tak sibuk ni boleh la...pusing-pusing, belit-belit ..:)

    BalasPadam
  6. cantik..buat hiasan tambahan dekat hantaran pun okay :))

    BalasPadam
  7. aah, wat cosage letak det kasi kat family n penanggah

    BalasPadam
  8. ajar laa macam mana buat lilit2 ni.. hehe

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...