Inquiry: petakbunga@gmail.com

20120727

Saya suka free gift


Sapa tak nak barang percumakan?


Pakai ubat gigi Darlie sebab nanti dapat gelas comel ni. 




Kadang-kadang guna Colgate nak dapatkan gelas upin dan ipin yang comel. Minum air Bliss dapat gelas plastic, kadang dapat tapurware comel, kadang dapat bag comel. Makan Mc Donald untuk kumpulkan gelas coco cola. (tak larat nak makan, stop)



Makan kfc kumpul jam comel yang dah tak function. Paling best dapat tabung tembikar kfc..sayang sangat.


Makanan ringan saya Milo Nugget nanti dapat gelas canggih ni.


Sabun sudah tentulah Daia..nanti dapat free pinggan..

Beli kereta pun saya tanya sales advisor...apa hadiah percuma produa bagi?
I love free gift, hakikatnya barang yang tak perlu pun beli..



Tapi saya belum beli minyak Mazola yang cholestrol free ni... 

Tak nampak pun mana kolestrol.




4 ulasan:

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...