Inquiry: petakbunga@gmail.com

20120802

Belajar minum jamu





Kunyit+asam jawa+gula melaka+air = Jamu Kunyit Asam

Insyallah, harapnya kali ni sengugut akan kurang sikit.

Selain untuk mengurangkan sengugut, jamu ini juga dapat mengurangkan  bau hanyir darah. Badan pun akan jadi segar. Rajin minum jamu ini juga dapat membersihkan organ dalam kewanitaan.


Sapa yang boleh minum air asam jawa mesti boleh minum sebab rasanya lebih kurang jer, kita dah maniskan dengan gula melaka.

Ada berani cuba?


6 ulasan:

  1. nnti nak try jugak la

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba jangan tak cuba... muda-muda kena jaga.. ;)

      Padam
  2. nora tak reti la nak minum benda camni tapi bagus kan kalo minum

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak teruk sangat rasanya... bagus untuk perempuan, terutama ketika haid..

      Padam
  3. Balasan
    1. tak teruk sangat la rasanya... letak gula melaka rasa manis macam air asam jawa... sedap..

      Padam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...