Inquiry: petakbunga@gmail.com

20120806

DIY album wang hantaran


Saya faham susah tunang saya nak buat persiapan kahwin tanpa ibu di sisi. Tak apa lah, mana yang mampu saya akan tolong. Saya juga macam tu, mana yang saya tak dapat buat, saya mintak tolong dia, kami tolong menolong untuk menyiapkan majlis kahwin kami nanti...

Hari-hari tunang kita asyik tanya... sudah beli ke belum album dia nak letak wang hantaran? Saya beli yang murah-murah jer dan cuba nak balut.

Ini album yang belum dibalut. 


Tengah tu ada tempat letak gambar, saya dah potong kertas hitam tampal kat situ.

Ni album yang saya dah balut, dengan kain bersinar-sinar skit saya recycle baju bundle yang saya tak jual. 


Belum tunjuk lagi kat dia...kalau dia tak suka tak apa lah...beli yang lain.. saja gatal tangan balut.. macam berlebih-lebih pulak...



7 ulasan:

  1. cantik la! mesti tunang awk suka punya :))

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah bagi tahu dia, kita balut album..dia ckp kan album dah siap balut...aduh takut dia tak suka pulak..

      Padam
  2. cantiklah..... warna yang sweet

    BalasPadam
  3. cantik la awak !!! saya masa kawen guna frame, masa tunang haritu guna album :)

    BalasPadam
  4. cntik n yet creative sgt!!!
    x terpk ade idea mcm ni!

    BalasPadam
  5. cntik2....bertukar wajah btul dari yg asal...

    BalasPadam
  6. cantik.. =) mesti suka lah

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...