Inquiry: petakbunga@gmail.com

20130528

Minum ais anak besar


Tahun ni kat kilang aku kerja ramai yang mengandung…

Tiga orang dah lepas...sorang kat QA bulan 2, kat production bulan 4, yang baru lepas bersalin kat bahagian Delivery ni bulan 5 baru ni. Lepas ni giliran aku bulan 7. Ada 2 orang lagi kat bahagian QC hujung tahun nanti.

Tapi rasa macam aku yang paling lama mengandung. Dulu, belum masuk 3 bulan aku mengandung, perut dah tak boleh sorot. Nak buat macam mana kulit perut tebal kot.

Ramai yang duk tanya bilanya nak bersalin.. hu,hu, Tengok perut macam tunggu hari dah, padahal dekat 2 bulan lagi.

Tu yang dia orang rasa macam lama sangat aku mengandung dan tak beranak-beranak lagi. Pantang aku cuti sehari dua, dia orang dah bergosip aku dah beranak. Siap anak kembar lagi tu. Tau la perut besar. Tapi 1 je la.



Mak asyik bising bila aku meneguk ais…

Nanti anak jadi besar.

Susah nak beranak.

ADUH takutnya.

Panasnya orang bawak perut ni.



7 ulasan:

  1. betul ke.sbb saya suka juga minum ais nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. org kata mcm tu la... lg pn tak baik utk urat2...

      tapi pleasure kan ngandung minum ais.

      Padam
  2. yeke..huhuhu..kwn saya pernah ckp kakak ipar dia kata baby kecik dlm perut xpe,senang bersalin..dah lahir boleh bg mkn byk2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la.. org tua pesan jgn sihat sgt.. nanti besar sgt susah..

      Padam
  3. sa...minum ais xpo......yg bby jd besar tu yg mak nyer suke makan / gigit ketul2 ais hehehe

    BalasPadam
  4. nt follow blog ai yer hehehe

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...