Inquiry: petakbunga@gmail.com

20130531

Warga emas mengandung

Sehari dua ni saya rasa mengah je, bang. Perut saya besar sangat kot, bang. Kalau berselisih dengan orang kat tangga, mereka akan berhenti bagi saya naik dulu sampai habis. Saya pun mendaki tercungap-cungap tangga dengan tiga kali berhenti. Tapi tangga tu luas bang..muat lagi tiga orang nak lalu.’

Orang mengandung biasa la tu.

Macam warga emas, banyak keistimewaan.

Tambah-tambah warga emas yang mengandung.

Ceh. Grrrr…

Kaki dah sembab, tidur malam pangku kaki tinggi-tinggi. 


Harap naik turun tangga ni dapat kurangkan kaki yang sembab ni… bidan cakap banyak berjalan bagus, senang  nak beranak..

Cayok..cayok…



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...