Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131127

Sample Susu EnfaMama Percuma daripada Meadjohnson


Beberapa hari lepas aku dapat sample susu percuma EnfaMama A+.
  

Antara customer services yang paling cekap kiranya, sekejap sahaja kita daftar dia hubungi kita balik untuk pengesahan sample yang kita request.

Dalamnya ada 2 paket sample EnfaMama A+ perisa coklat.
  

‘Ingat dapat 1 tin’.
Banyak cantik muka husband aku, dapat percuma pun nak sampai 1 tin.
Oh.

Susu ni khas untuk orang mengandung, menyusu pun boleh aje. Apa yang kita minum, insyallah anak kita pun dapat khasiatnya.


Jangan risau, minum susu tak gemuk. Tambah pulak kandungan lemaknya rendah. Kita menyusu ni perlu tenaga tau. Makan minum kena berkhasiat.




Semalam baru sempat cuba.


Sedap. Tak manis sangat, secukup rasa.  Sesetengah susu agak manis. Aku rasa ni antara susu coklat yang paling sedap aku pernah cuba. Masa mengandung dulu, aku pernah cuba yang kosong. Pun sedap. Tak ada bau hamis lembu. Ah, apa yang tak sedap. Aku memang suka minum susu, semua sedap.

Nak cuba jugak, korang bolehlah daftar untuk dapatkan sample percuma dulu, tengok boleh minum ke tak baru beli.


  



5 ulasan:

  1. Singgah sini dear..tapi kalau saya,kurang suka Susu Enfa suka lagi dengan susu Anmum..sebab kalau Susu Enfa vanilla tu rasa macam pekat semacam..hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. susu anmum vanila sedap jugak. beli anmum mangga sekali..sumpah payah nak telan. macam ubat rasanya...cuba enfa coklat pulak. jarang ada susu utk mak perisa coklat.

      Padam
  2. Saya pun minum Enfa Mama. tapi perisa Vanilla..

    BalasPadam
  3. saila pernah subscribe Dumex tp sampai skrg tak receive apa2 pun :(
    nak try yg ini pulak lah..thx yer cik petak bunga :)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...