Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131210

10 kegunaan tag roti

Recycle dari sekecil-kecil benda..

1. Pendent bergambar
2. Ala-ala sampoa, boleh ajar anak mengira.. (ke benda apa ni?)

3. Tag hadiah
scraptime.ca

4. Hias, conteng-conteng sikit, guna buat ikat makanan. Biasa buat ni, tp tak ada masa nak hias.

5. Cairkan tag roti, boleh buat brooch.

6. Penanda tape.
7. Pengepit 
8. Penanda kunci
9. Key Chain

10. Hiasan note book


Aku simpan juga tag roti, konon nak buat tag untuk wayar.
Ceh…iya-iyao jer aku..
Ini jer aku mampu.






10 ulasan:

  1. Wahhhh...kreatifnyer...

    BalasPadam
  2. dulu ada gak simpan last-last tak tau mana dah tag roti nie

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama jugak, simpan dulu, buang kemudian

      Padam
  3. Wahh uniknyaa..kreatif..kalau rajin ni boleh buat yg macam sempoa tu..hihhi

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau rajin tuh payah..hah..x berapa rajin

      Padam
  4. Hehehehe...dulu sy pengumpul tag roti nil Tapi entah nape, lelama buang gitu je. Mmmm....

    BalasPadam
    Balasan
    1. kumpul jugak, kena cr idea best sikit...rasa macam lama2 buang gak tuh.

      Padam
  5. tak sangka ek benda2 kecik tu mcm2 kegunaanya yer.

    BalasPadam
  6. eh bes a.. hehhe xtpikir pon~

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...