Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131221

Baru nak reedem free voucher dari Photobook tapi VOUCHER CODE NOT VALID


Anak aku Luth dah nak masuk 5 bulan. Aku belum print sekeping pun gambar dia. Kebanyakan gambar ambil dari telepon buruk aku ni.. telefon ni pulak selalu buat hal.. Karang hilang je gambar-gambar Luth.
hu..hu.. tinggal yang dalam blog ni jer.

2, 3 hari ni baru berkesempatan nak susun dan upload gambar-gambar Luth, hajat hati nak print dengan voucher free yang Photobook bagi tu..tapi bila try asyik tak boleh je. 

Geram pulak.
Salah apa tak tahu...
Godek fb tadi jumpa, ada member ni kena sama gak.



Sapa yang tak boleh reedem tu korang leh guna link ni..


nanti dia kasi email reedem code baru.

Okey, pas ni aku boleh cuba lagi sekali.

15 ulasan:

  1. sy pernah juga buat photobook ni.. tapi buat yang poster print tu...mmg amat memuaskan..
    TQ follow, follow sni juga #96 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq sudi follow blog picisan..
      syg kamu

      Padam
  2. Gambar nya tahan lama tak? Perbezaan kalau print sendiri dengan print di kedai, di kedai mostly akan tahan lama berbanding print sendiri. Padahal guna kertas dan printer yang quite hampir sama jugak. Hmm.. ilmu apa yang mereka pakai ya?

    BalasPadam
  3. Oh btw, nama anak Luth, kalau kat sini LUTH means Lembaga Urusan Tabung Haji. :wink.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jgn ejek dia..
      nanti dia nangis x larat nak pujuk.
      biar cepat g haji..:wink

      Padam
  4. sy dah buat n dah dapat..mmg kualiti dia terbaikk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. x sabar nak hantar jgk ni.

      Padam
  5. Saya pun ade 'beli' photobook free tu..tapi blum redeem lagi. Thanks for the info

    BalasPadam
    Balasan
    1. welcome.
      code reedem lama dah x leh pakai..nasib baik tahu

      Padam
  6. Ouh risau jugak kan kalau tak boleh redeem..aida punya pon tak redeem lagi..hehee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. guna link yg sara bg..
      insyallah dapt reedem

      Padam
  7. sy dh beli dr pixajoy tu tp nak mengedit n carik gamabr malas..adoi la takde masa pun ye..nasiblah benda ni valid smp next yr

    BalasPadam
    Balasan
    1. upah la saya untuk edit :)

      Padam
  8. masih baru dlm berblogging....apa pon tertarik mengnai post photobook ini....

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...