Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131212

Kopiah ayah buat Luth


Bila suami aku pakai kopiah, mata Luth memang melekat kat kopiah ayahnya lah. Hairan campur kagum kot...apa ada kat kepala ayah?

Seronok Luth bila dipakaikan kopiah.


Mata tak berapa nak nampak pun tak apa, janji pakai kopiah. 
Bila mata dah lindung, buat main ciku cak, cak.


Luth tak akan buang kopiahnya dari kepala bila dah pakai. 


Semalam 11.12.13, ayah cakap kena buat sesuatu hari ni, tarikh cantik.

Sampai ke malam, di rumah aje..tak ada ke mana-mana. Basuh baju, kereta, kemas rumah cikit. Tiba-tiba ayah jadi rajin, nak buat kopiah buat anak lelaki dia. Kagum kejap mak, ayah sendiri jahit kopiah ayah buat Luth. Recycle je kopiah ayah, nanti raya kita beli ye Luth.


Kagumkan, ayah boleh jahit kopiah buat anak lelakinya. Malam tu ayah cakap, 11.12.13, ayah buat kopiah buat Luth. Ada jugak benda nak dibuat, 
precious moment.. :)



Kopiah dah pakai, perangai tu jaga sikit ye nak, kurang-kuranglah sikit menangis ye nak..




9 ulasan:

  1. owhhhhh sweet sgt... rajin ayah buatkan kopish utk permata hati...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha..anak..
      apa aje boleh, baju sendiri koyak..haram nak jahit,
      ada binikan..

      Padam
  2. comelnya Luth! sejuk mata tengok dia pakai kopiah..cute!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha..ha.. jgn terpedaya dengan kecomelan tu.. sekali dia menjerit..emm

      Padam
  3. wahhhh....makin besar ni makin comel la luth......geram plak tengok

    BalasPadam
    Balasan
    1. geram lagi kalau dengar dia menjerit..
      Luth dah kurang nangis..tapi jerit!!!

      Padam
  4. Alahai comelnya luth pakai kopiah..mata bulat!geram!heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. sila jgn perdaya sangat dengan kecomelan wajah...
      sekali dia menjerit...emm lagi geram..

      Padam
  5. Bile luth jerit gram ke mcm "gram"???
    Hehehe

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...