Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131219

Sample Percuma 2013

Semenjak  dua menjak ni aku suka hadiah percuma. Percumakan.. mestilah  suka.
Padahal sample  je  pun.  Sekali pakai dah habis.. huh..


Kalau korang suka hadiah percuma  jugak..
bolehlah  daftar jugak...

Susu untuk 1 tahun dari Dutch  Lady, anak aku Luth baru 4 bulan, tak apa aku minum sendiri.


Susu ibu S-26 untuk mak budak..

Lampin pakai buang Drypers untuk Luth

Libress untuk mak jugak..:)

Susu EnfaMama untuk mak jugak, aku pernah review sebelum ni..

Untuk ayah aku belum jumpa lagi..

Sebenarnya banyak lagi aku  daftar.. tapi belum ada khabar berita..
huh..

9 ulasan:

  1. Uittt..bestnya dpt brg free. Thnx for sharing!

    BalasPadam
  2. hihii sama laa kita.. sayangnya saya takde anak atau anak buah.. kalau ada boleh request sample susu dgn pampers.. huhuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pe..nadia request, nanti send je kat kita..:) buat hadiah dok...

      Padam
  3. tq for sharing..boleh la sign up n tunggu santa clause hantar hadiah free :p hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bolehlah letak dalam stocking..kecil2 je semua.
      hu

      Padam
  4. wah!bestnya dpt brang2 cm tu..nk try dftar libress la..niesa follow sini..salam kenal.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal jugak.
      libress tu banyak tau isi dia..h

      Padam
  5. Aida pon suka je kalau dapat free especially kalau pergi Giant on weekend..macam2 boleh rasa n try..heheee

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...