Inquiry: petakbunga@gmail.com

20131214

Selaman kat Jualan Gudang Hytex 2013 Rawang


Seminggu lepas lagi memang dah bercadang nak beli baju Luth. Alhamdulillah pagi tadi sempat juga aku pergi. Walaupun aku duduk Rawang, pusing-pusing jugak nak cari tempat ni, lupa nak google map sebelum pergi. 
*GPRS hantar kedai repair. Hah, caya sangat!!

Hasil selaman pagi tadi. 

Kasut tu RM18, sengaja cari besar sikit. 
Kau bukan leh jalan lagi Luth.

Ni baju dengan seluar asing-asing, ada yang aku match sendiri. RM10 serba satu. 
Kecuali yang oren tu RM8 dan seluar RM4.
Kebanyakan baju saiz budak setahun, sengaja beli yang besar.. Luth cepat besar. Baju kecil-kecil banyak lagi tak pakai.

Ini pulak satu set, seluar dengan baju sekali, dari RM12 ke RM15.
Baju tidur bintik-bintik tu macam gigirl sikit tapi lantaklah tak ada pilihan lain..

Baju Mak RM8, baju Ayah RM15(Puma) dan RM10 (B.U.M).

Baju budak laki tak banyak pilihan sangat, kebanyakan untuk budak perempuan. Kalau aku ada anak perempuan memang rambang matalah. Lupa niat nak berjimat.

Selain baju kanak-kanak, banyak jugak baju remaja dan dewasa. Ada jugak seluar, tapi aku tak tengokk sangat. Baju untuk newborn macam tak ada jer.

Esok last day, sapa yang dekat area Rawang bolehlah singgah.



11 ulasan:

  1. sy pun suka soping baju anak2..
    kalau murah2 mcm nie lg ler rambang mata..hihi

    BalasPadam
  2. wahh banyak baju baru Luth....rasanya dlu ila penah g jualan gudang kt situ...g nga officemate

    BalasPadam
    Balasan
    1. baju sampai umur 2 tahun tu..ha..ha..

      Padam
    2. xpe...beli besar xrugi...budak cpt mmbesar

      Padam
  3. Balasan
    1. utk bfrand ni kira murah gak... tp rasa mahal sikit kalau compare nga warehousale puren..

      Padam
  4. Bestnye shoping baju anak.....murah2 lak tu.....
    Salam kenal...done follow u....

    BalasPadam
  5. Oh nanti pon macam ni jugak kan time kat rumah saya tu..hurm..boleh bajet dah nak beli ape nanti..thanks dear!

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...