Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140124

Apa yang tak kena dengan Toilet ni?


Hari Jumaat yang aman...

Winter Olympics in Sochi, Rusia














































TWIN TOILET.
aou....
ada berani?

15 ulasan:

  1. Ewww. Keluar toilet tengok org dah beratur depan pintu pun aku jadi rimas, ini kan pula twin toilet.

    Utk twin siamese ok kot?

    BalasPadam
    Balasan
    1. think out of box..
      fikir positif

      Padam
  2. opssss..kalau suami isteri boleh la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak tahan gak Mar..hu..hu..

      Padam
  3. Atau utk couple kot? Tapi kalau kakak pun tak mahulah membuang sama-sama dgn abang hahaha....

    BalasPadam
  4. hahaha..tergelak baca komen kak zakie..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak menahan gak nak menabung bersama..

      Padam
  5. hehehehhehe...lucu nih...tp pernah tgk...satu besar satu kecik...selalu nya dlm tandas wanita ada toilet khas utk ibu dan anak yg umur cm todler ke ats utk membuang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni toilet utk persiapan olympic ni..

      Padam
  6. errkkk...say NO to twin toilet

    BalasPadam
  7. erkk.. kalau sy, tak mau nya nak guna toilet ni..gilo apo...haha

    BalasPadam
  8. Oh my..... Hahahaha mengeratkan hubungan silaturahim sesama ahli sukan? Hahahaha

    BalasPadam
  9. elok sgtla tu yayak sesama... Hheeee

    BalasPadam
  10. eeuuuu.. malu ai.. hihihihi

    BalasPadam
  11. suami isteri pun tak sanggup kot..klu kembar siam bolehlah..:)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...