Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140119

Mengemas stor

Seriuosly, aku memang tak sempat nak mengemas hari-hari.


Tempat paling sepah tentulah bilik stor.. semua sumbat kat dalam bilik ni. TUTUP pintu, settle kerja menyorok aku. Nak guna barang...sepahkan balik. Tak jumpa, beli baru. 

Hujung minggu yang panjang ni sempatlah nak mengemas sikit. 
So, aku susun balik kotak-kotak. Check dan label balik barang-barang dalam stor ni.


Sebahagian barang aku dah label cantik-cantik. 


 Rak ni aku letak stok barang dapur yang aku guna kerap sikit tapi bukan harian. 




Tak berapa kemas lagi. Tapi sudah senang nak cari.


10 ulasan:

  1. pengkelasan dan label sgt penting utk mengemas dan maintain kemas...

    huhu, jom la kita mengemas stor..
    tggl brg2 enSuami je lg blum sentuh, malehhhh, hihi

    BalasPadam
  2. Tak suma kemas stor.... Hheee. Itu tugas hasben....

    BalasPadam
  3. wah siap label cantik2.stor kt rumah ni dh 3 taun tak belek (sejak pindah).semua benda tak guna je boh dlm tu

    BalasPadam
  4. baguih la idea label tu... ermmmm kena kuatkan semangat nak kemas gak bilik2 kat umah tu hu3

    BalasPadam
  5. Ada buku-buku novel Inggeris tak?

    BalasPadam
  6. Heheee..bagus-bagus..ade stor senang sikit..aida takde tempat nak sorok barang tu rumah tak berapa kemas..heheee

    BalasPadam
  7. kire ok lah siap letak lebel lagi..kalau cik ne..sumbat mcm tu je..gahahhaha

    BalasPadam
  8. akak kena buat mcm ni jugak la,supaya tahu apa brg yg ada dlm kotak...tp taktau bila nak mula..hehehe

    BalasPadam
  9. rajinnya mengemas..

    BalasPadam
  10. senang kalo rumah ade stor...;)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...