Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140214

Tak pernah menipu



Bila awek tanya.
Dah kahwin?
Pernah.. dulu. Sekali.

 Jujur kan abe kita.

Sekali sekala kena layan gak impian orang nak berbini muda. Kadang berbuku dalam dada, tak leh lepas..jadi penyakit hati.
Aku dah izin.

Syaratnya, kena lagi baik, lagi cantik, lagi bijak dan lebih serba serbi dari aku.

Bila dah jumpa orang yang lebih daripada aku, bagi tahu aku.

Aku redha, sebab aku dah tahu MASA TU..
 aku dah tak lagi baik, dah tak lagi cantik, tak lagi bijak di MATA DIA.



cerita favourite laki aku


Eh kami laki bini okey2 je ek.. tak payah nak fikir bukan-bukan..saja melayan lawak tawar dia.


6 ulasan:

  1. hehehe... lumrah la orang lelaki.. kita pun kena muhasabah diri sebenarnya..

    BalasPadam
  2. Oohh...ini tajuk memang tak sukalah datang dekat kalau tengah borak lakibini. Nanti melebih-lebih pulak tazkirah pihak suami....

    BalasPadam
  3. layanlah lawak tawar dia tu...hheee

    BalasPadam
  4. Bagi aku kalau betul dia ada yang lain, boleh. Beritahu aje. Jangan sorok belakang. Aku benarkan. Tak yah nak berebut². Share aje la.

    BalasPadam
  5. hehe semoga dpt payung emaslah nti..macam doa je kan.haha..gurau je!

    BalasPadam
  6. Haha.. gitu jawapan si isteri mithali ni ya. Kalau saya jawapan, kalau ada perempuan malang yang berkenan kat abang, nasib la.. haha.. suami marah dgr tu tp lepas tu dia tak sambung lagi lawak dia tu.. padan la

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...