Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140303

Memancungkan hidung yang penyet

Kaedah memancungkan hidung

Bersihkan tangan sebersihnya. Tarik hidung penyet dari pangkal hidung. Ngangakan mulut sedikit ketika rawatan. Pastikan dapat bernafas melalui mulut. Tidak perlu tanggalkan baju ketika proses rawatan ye. Amalkan rawatan setiap hari untuk kesan yang baik.


Sebelum rawatan:  tinggi 9mm.

Pantang larang
Tolong jangan cium hidung saya selepas rawatan dilakukan.

Peralatan sampingan
Boleh gunakan alat ni untuk mereka yang berumur 18 tahun ke atas untuk kesan yang lebih cepat.

 
Atau ini.
 
15 minit setiap hari.

Selepas rawatan: tinggi 10mm.

Mak ayah kau hidung penyet, tak mancung dah hidung kau Luth.

19 ulasan:

  1. Wah baru akak tahu PB.... boleh ke buat pada anak2 yg dah besar ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh.

      kecedaraan tak tanggung.
      dapatkan nasihat pakar..hi

      Padam
  2. he3 kami redha jer la... ekekkeeee

    BalasPadam
  3. mancung ke, penyet ke, syukur alhamdulillah, ada gak idong, kan..kan...tp idong kami anak beranak semua tinggi..hehehe..

    BalasPadam
  4. he he he, setakat ni Ash tak memerlukan rawatan ni...

    BalasPadam
  5. Ahaha.. takpelah hidung tak mancung..janji sihat & sempurna...Luth dah memang ensem & comel dah...:)

    BalasPadam
  6. malas la nak mancungkan idung... biarlah dia penyet...hhee

    BalasPadam
  7. Hahahaha..qisya pun ikut idung kite..idung pesek..mak redha je..ahahha

    BalasPadam
  8. Tak mancung pun tetap comel......:D

    BalasPadam
  9. Haha keseluruhan handsome tu yang penting, comel je hidung, Luth, tinggi gak.

    BalasPadam
  10. teknik bergambar sebelah tepi..

    BalasPadam
  11. hahahahah cumelnyaaaa.. pasrah je kena picit hidung ye

    BalasPadam
  12. Hoh! Sepit baju pun masuk ke?

    BalasPadam
  13. hehehe berkesan ke cara ni !

    BalasPadam
  14. mancung ke idak..janji ada hidung..

    BalasPadam
  15. Haha,.... tapi memang betul lah PB kalau kita rajin tarik hidung tu lama lama boleh mancung tau...tulang budak kecikkan masih lembut hehe

    BalasPadam
  16. muakakakakaka....ni serius ke apa ni...kelako la plak...yg dh tue ni ...petua ni leh guna pakai ke...nk pakai pengepit baju tu jer...

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum kak, hahaha teringat dulu adik bongsu jadi mangsa penyepit baju tu. hari-hari mak buh kat hidung dia.. tapi bila besar, kembang penyek gak hidung adik sheila tu. ahhahaha pasrah pasrah ^___________^

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...