Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140305

Sayang tak payah baca





44 ulasan:

  1. hehhee....comell Luth nak belajar baca dah ker?? pandai2 ye cyg...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hr ni x payah bc.. tengok je..he

      Padam
  2. luth pandai baca ke tu syg....hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. pose je..
      mak kata tak payah baca.

      Padam
  3. belajar suka buku yer Luth... ;)

    BalasPadam
  4. alo comelnye dia...mesti dia kenal binatang2 tu..

    BalasPadam
  5. usia mcm ni kena bagi kenal buku

    BalasPadam
  6. tengok gambar pun ok ye tak?

    BalasPadam
  7. Comelnye luth..melting tgk die senyum..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. leh wat calon menantu tak?

      Padam
  8. nti besar jadi ulat buku tau luth..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. luth dgr tu cikgu cakap..
      x payh duk rebut pad mak lg..biar mak jd je ulat tenet

      Padam
    2. jgn salah dgr luth..ulat buku bukan ulat bulu. hehe

      Padam
    3. susah jd org hensem ni..
      dugaan besar.

      Padam
  9. Tolong bacakan untuk Auntie sekali boleh sayang....
    Comey nya sayang ni.... meh sini nak geget sikit ehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. jgn gigit kat hidung.. br wat rawatan mancungkan hidung

      Padam
  10. comelnya Luth....geram plak auntie tgok dia senyum mcm tu..

    BalasPadam
  11. Aduhai anakanda Luth kalaulah awak duduk berjiran dgn auntie dah selalulah auntie culik bawa masuk rumah auntie. Pinjam dari mama awak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau lah sy berjiran dgn antie..senanglah mak ayah sy nak berdating selalu.

      Padam
  12. Rajinnya luth baca buku ☺

    BalasPadam
  13. pengenalan ni bu..hehehe

    BalasPadam
  14. kanak-kanak erlu didedahkan dengan buku sewaktu masih kecil, sesekali bawa mereka ke kedai buku, ekspo buku sebab nanti bila mereka besar sedikit dia akan suka pada buku. Semuga Luth menjadi anak yang soleh dan bijaksana seperti Loqman Nurhakim
    Insyaallah...
    salam perkenalan

    BalasPadam
  15. comelnya dia..nk belajar membaca yer

    BalasPadam
  16. comelnya... singgahan balas and follow die sekali...

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum kak, salam perkenalan. sheila singgah membalas kunjungan dan follow sini. alahaiii comelnya anak ~~~

    BalasPadam
  18. amboi senyumnyer cair awek tau..
    tak payah baca gigitjer.. (anak akak dulu sebayani semuapun masuk mulut)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena rasa dulu br leh bc sedap dok..

      Padam
  19. comelnya dia.. baru nak belajar membaca ya..

    BalasPadam
  20. Comel je dia..bagus dedahkan buku awal-awal ni..nanti boleh jadi ulat buku n suka pada buku

    BalasPadam
  21. Luth...meh sini Umi QI ajar membaca nak hehehhe comey muka dia tgk cm tuh hehhehe ciummm nak!

    BalasPadam
  22. sesi mengenal bahan bacaan yer.. pupuk dari kecik lama2 akan timbul minat..

    BalasPadam
  23. mmg la tak payah baca..bukan reti baca pun lg..boleh tengok je la.hehe

    apa pun luth tetap comel..:)

    BalasPadam
  24. Luth baca buku apa tu? omeynye dia...

    BalasPadam
  25. Luth mama kata tak yah baca..... so tengok ajelah yeh hehe

    BalasPadam
  26. hehehehe....mak kata tak payah baca...tu yg luth tengok kamera jer..

    BalasPadam
  27. oi baca ngan princess sama sama lah eh.

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...