Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140425

Apa perasaan kamu bila dia meluahkan perasaan dikhalayak?

Bunga sayang.
Bunga sayang kamu.
Bunga sayang Petak.
Sayang sangat..

Jerit Bunga depan kedai Petak.
Petak buat mata kuyup, oh lemah.. 'tolong jangan jerit lagi'.

Lepas tu keting...keting...keting.

Mata kami bertembung. Jarang berlaku. Aku cebik mulut.

Malas aku nak layan. Baik angkat kain, dah malam kena embun.

'Nanti keluar rumah jerit ek..tapi sebelum jerit tolong kunci motor.'

Mati hidup semula aku tak buat.


Nota kaki: keting-keting bunyi lagu bunga gelek. Heroin pertama tak tahu hilang mana sebab aku sedar-sedar orang lain pulak heroin. Lama betul aku tidur..Laki aku kata bunuh diri. Pening aku tengok hindustan.



17 ulasan:

  1. Ekk penangan citer hindustan ke ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hindustan pun lbh kurang kite...semua hampir sama tapi hensem dgn tak ensem je le..

      Padam
  2. hahaha....tengok citer hisdustan leh tido...mmg bes layan lagu la tu..hehe

    BalasPadam
  3. ahahaha..ingatkan apadah..hinduustan punya angkara

    BalasPadam
  4. Dulu dulu suka jugak layan hindustan..la...ni dah malas...entab kenapa, dah tua kot hehe

    BalasPadam
  5. Sama ngan Okje..la ni dah malas tgk hindustan..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cerita Hindustan ni balik-balik ulang yang sama jugak. Cinta, samseng, keluarga tak restu. Tu je la. Tapi masih ramai jugak yang minat. Huhu.


      Eh, aku tak termasuk dalam golongan itu eh.

      Padam
  6. dari layan hindustan baik layan tamil..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...yang ni pun aku setuju

      Padam
  7. hindustan n tamil. dua2 best.

    BalasPadam
  8. Hahahahahah..hindustan skang nie dh kene pangkah dh kat umah..en somi pening katenye..kihkihkih

    BalasPadam
  9. cite hindustan ea..tido bangun semula tak habis lagi kat tv tu

    BalasPadam
  10. Hah, bunga ngan petak ni cerita Hindustan ke? Adeh, sakit mata terus...
    Lepas ni PB kalau nak sambung cerita tolong buat versi Korea pulak!

    BalasPadam
  11. Dah lama x tgk citer hindustan.

    BalasPadam
  12. ok... mulatu blur gak akakni.. maalumler tak reti kalau orang tak guna bahasa direct..

    BalasPadam
  13. ni mesti ko tak pokus ni sbb tu ko tak tau dia gi mana. hahaha.

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...