Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140601

Aku tahu aku sudah Jatuh Cinta


  1. Duduk tak kena, bangun tak kena, pendek kata serba tak kena. - PetakBunga
  2. Saya siap beli gambar waktu Hari Sukan yang ada muka Mr Storm secara senyap-senyap. Then simpan dalam album. . -Lydsunshine
  3. Saya tak pernah jatuh cinta.. cinta yang jatuh ke dalam hati saya. -Mamamursyid
  4. Muka dia jer muncul kat bab yang kita baca walaupon tengah baca buku ALAM & MANUSIA. -Aiyaa
  5. Bila tgk cermin kereta, aku terbayang dia senyum padaku, aku balas senyumnya... - Nani
  6. Mula-mula rasa macam pelik je...apehal rasa berdebar-debar ni.. -Fiz
  7. Jadi lagi rajin masak, biasa masak biasa-biasa je, sekarang rasa macam nak buat different semua resipi dia suka macam nak try buat -fifie
  8. Time makan senyum,time tidur senyum, time mandi pun senyum. Belum lagi ber-sms pasti senyum sampai ke telinga -Niesa
  9. Tapi dalam pada layan as a frend tu, bila laki aku ajak gi dinner ke gi minum ke gie tengek teater aku, aku gi jugak. -Falsya 
  10. Bila bil tepon dari RM50.00 sebulan dah jadi RM100.00 sebulan.. - Yana
  11. Setelah berumah tangga, tidur sebilik, tinggal sebumbung bersama, akhirnya makcik dah jatuh cinta - Mar
  12. Tiba-tiba cakap dia nak tackle budak baru masuk opis dia....ambe rasa semacam...malas nak layan daahh.....emosional....rasa sedih,,terkejut,,sampai hati dia - Shalimap
  13. Rasa nak nangis sebab kenapa lah dia tak nampak aku? AM I NOT BIG ENOUGH? -Aqilah
  14. Tiap kali aku dapat message or wassap dari dia. mulalah menyanyi lagu ayat-ayat cinta sampai nak terkeluar halkum. Bbila dia reply "hurmmmm " or "ermm" , ibarat dia tulis "aisyahkuuuu "- Aisyah
  15. Tido pun lena macam seorang bayi... bangun dengan tersenyum sambil mengingati perbualan semalam - Baby-pose
  16. Bermula dengan soalan ini..Takde orang marah ke saya mesej awak malam-malam macam ni? -Afzal
  17. Bila tengok muka HD (masa tu husband to be lah ya ...) terus dah terbayang rupa bakal anak-anak dan kehidupan selepas berumahtangga nanti. Oh, indahnya dunia! - Md
Klik untuk Joint: 
Bagaimana kamu tahu kamu sudah jatuh cinta?
kita buat untuk suka-suka, nak kenal-kenal kamu.. 
kita main cabut undi sapa yang kena nanti.

38 ulasan:

  1. cinta yg jatuh dlm hati sy? hahahhaaa...rare!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Chot tu ketawa ye lebih.. cuba chot plk buat..

      Padam
    2. xmo..ngeri..ngilu..haha

      Padam
    3. PB, chot tengah main cinta tu sbnr nya. Tapi dia tak pernah nak war-war kan pun. Simpan jadi rahsia aje.

      Padam
    4. aloh..chot kalah anak dara sunti..

      Padam
    5. woi..malula... ! haha..

      Padam
    6. lepak la sayang. hahahah.

      Padam
  2. cinta cinta cinta.. hanya yg pernah jatuh dalm cinta je yang tahu kan hehehe

    BalasPadam
  3. assalam PB
    susahnya nak buat ayat jiwang niii....

    'ketika aku leka melipat kain, sempat lg aku terbayangkan wajahnya muncul dalam lipatan kain itu' boleh ke gitew..ngeeeeeeeer

    BalasPadam
  4. masa bujang2 dulu banyak kali jatuh cinta..17 kali kot..e!!nanti nak kira balik..:p
    kalau jatuh cinta mesti nak cerita pasal dia je.. :/

    BalasPadam
  5. Salam singgah & Salam perkenalan =)

    BalasPadam
  6. Aku tahu aku sudah jatuh cinta .......... bila wajahku glow dan flawless, senyuman tersangatlah manis & ceria selalu ;)

    BalasPadam
  7. Jatuh cinta= bila sllu rinduuu dgn en kuling masa mula2 bercinta dolu...haha

    BalasPadam
  8. Aku punye quote tu macam tak menjawab soalan je. Rase macam jawapan aku ada kat belah2 atas entry tu. Mcm yg aku rasa selesa bila bersama dia kot. Aku pun tak ingat entry aku sendiri, inikan plak org lain. Hek hek.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku rasa nk tulis yg kau ambil gmbr buku seklh dia tu.. nanti aku edit..haha..tak boleh blah betul.
      tabik spring la..

      Padam
    2. Hoi. hahahaha. *tersipu.

      Padam
  9. dalam reramai pemuda kacak yg ngorat..kenapa aku jatuh cinta dgn pemuda yg perutnya gendut dan baik hatinya..heh

    BalasPadam
    Balasan
    1. gendang gendut tali kecapi..

      Padam
  10. Wakakakkaka..ko nie kan..suke kuaukan ayat xde kene mengena tau..ahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku tak tahan ayat jual mahal ko..

      Padam
  11. Bila bercinta sumenya indah belaka.

    BalasPadam
  12. Ada masa nnt nak buat jugak.

    BalasPadam
  13. Ok ni boleh buat citer..hahaha

    BalasPadam
  14. betul semua tak kena hehe...segan2 kak buat jugak untuk pb :)http://baby-pose.blogspot.com/?m=1

    BalasPadam
  15. hahaha macam-macam... yg pastinya daku telah jatuh cinta tahap dewa dengan qhalif.. ^_~

    BalasPadam
  16. mandi tak basah tdo tak lena..eh itu kes prah.hihi

    BalasPadam
  17. Eh, dah tamat tempoh ke? Tak sempat nak mengarang. Tapikan pengalaman perempuan melayu terakhir ni jatuh cinta - pakai cantik-cantik selalu dan spray minyak wangi sampai hidung orang berdekatan semua tersumbat walaupun setakat nak jemur baju kat luar rumah aje. Manalah tahu kalau tengah jemur baju, si dia ajak dating. Dah pre prepared gitu, takdalah buang masa. Lagi banyak masa boleh spend dengan si dia ...

    BalasPadam
  18. hihihi..ayat PB tu...malu aiii

    BalasPadam
  19. hehe..best juga baca ayat2 ni..

    BalasPadam
  20. Mcm mcm kan...sy tak join lg..nti sy join

    BalasPadam
  21. kat tangan dok pegang henset jek..sms pagi petang siang malam...pastu soalan bodoh2 pun tanye...tiap setengah jam dok tanye 'buat ape' hahaahah tu dah jatuh cinta laa tu...


    auwww!!

    BalasPadam
  22. cinta tuh lebih byk kepada memikirkan dr rs...tp bila dah kawen kita taklah pikir sgt..idup jer seadanya dgn dier..

    BalasPadam
  23. Dari dulu sampai sekarang masih jatuh cinta.....hehe

    BalasPadam
  24. Camne ek jatuh cinta??? Sebab hari-hari jatuh cinta...

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...