Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140510

Strategik untuk menang

Hari ni kilang bos aku buat family day kat I-city.  Beberapa acara sukan akan berlangsung. Nama aku telah dimasukkan secara paksa dan aku rela untuk menyertai acara sukan yang memerlukan kekutan fizikal dan mental. Hanya orang-orang yang tertentu sahaja mampu menyertai acara ini.

Fire fighter



Kaedah permainannya adalah

  1. Teams are split into 2 groups, throwers & catchers.
  2. Throwers must throw water from a bucket at the catcher while catcher must use bucket & try to catch as much of the thrown water as possible
  3. Team with most water caught wins.




Aku akan membuat persedian fizikal!
Bawa baju lebih!

Persedian mental aku.
DOA

Kawan-kawan sekalian sebagai supporter aku...

Jangan lupa doakan aku sempena Hari Ibu ini aku akan dapat hadiah berganda-ganda.
  1. Juara sukaneka fire fighter adalah wang tunai berjumlah rm100 hadiah pertama dan akan dibagi kepada 10 orang setiap. 
  2. Lucky draw no 3 adalah idaman aku sebab washine machine aku dah lama tak boleh spinning.

15 ulasan:

  1. ye...doakan PB menang..klik2 untuk tambah berganda2..kui2

    BalasPadam
  2. semoga ada rezeki PB dpt washine machine idaman kalbu..gud luck!

    BalasPadam
  3. papepun enjoy ur family day tu ok
    x menang pun xpe..asalkan dpt mengeratkan silaturahim n yg penting enjoy that moment..
    lau menang..share laah hahah
    alll the best ok

    BalasPadam
  4. Go PB! Go PB! Goooooo PB!!!!!

    BalasPadam
  5. semoga bawa balik hadiah byk2 ye..

    BalasPadam
  6. Good luck PB... moga bertuah boleh bawa hadiah pulang...
    kmi dok main futsal plak hari ni dikala cuaca panas... haha

    BalasPadam
  7. Good Luck Pb...semoga ada rezeki dpt mesin basuh....:)

    BalasPadam
  8. Selamat bersukaneka walau paksa rela…
    Amin amin amin.. harapnya dapat la mesin basuh tu...

    BalasPadam
  9. selamat berjaya jer..semoga mendapat hadiah idaman tuh..:)

    BalasPadam
  10. semoga dapat washing machine yang diidamkan ... cayok !

    BalasPadam
  11. Good luck in shaa Allah boleh menang

    BalasPadam
  12. Hehehe.... mesin basuh kat rumah tu memanglah kena repair ya dok? Katanya Mat Nepal yang menang penuh gaya bawa balik mesin basuh tu :)

    PB, so you dapat apa hari tu? Duit RM100 ke RM10 je? Hehehe ...

    BalasPadam
  13. baru baca entry ni.. apakan daya, tiada rezeki nak dapat mesin basuh tu kan..

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...