Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140604

Bibir yang seksi seperti Angelina Jolie

Aku tanya laki aku, teruk tak nampak bibir aku?

Dia suruh aku senyum macam biasa. Natural, jangan buat-buat over atau muncung itik.

Seksi.
Macam pelakon dalam television tu, tak ingat nama sapa. Yang pakai liptik atas bibir mulut tu. Tapi ni natural sikit. Kata laki aku.



Pedih tau. Bibir aku rasa dah terjuih. Pecah sikit belah dalam, darah beku tak keluar, jadi lebam hitam. Nak marah pun tak boleh, anak kesayangan mak punya kerja. Dihantuknya kepala dia kat ke mulut aku, biasa dah. Tetapi kali ni tak sempat nak elak.

Sekejap tu aku rasa bibir dah macam Angelina Jolie. Tebal semacam.
Kalau kak Sura tengok mesti jeles..huu


Tahu. Luth bukan sengaja. Mak sayang Luth? Tak kurang.


21 ulasan:

  1. Hihi... tengok Luth sengih tu tahu dia sebenarnya bergurau dah tak tahu apa pun...

    BalasPadam
  2. sabo nya mak Luth..dia nak main2 tu

    BalasPadam
  3. haha..biasanya mak2 mesti merasa camtu...kaksura dulu pernah kena..bibir tak kesah sangat..paling2 pon kalah si Angelina Jolie..asal jangan kena gigi dah ..takut rongak!
    mana gambar bibir seksi tu ?nak tengok..hee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. takut kak sura tercabar je..

      Padam
  4. Nasib baik Luth kecik lagi... kalau dah besar agaknya sampai jugak tangan ibu ekk..

    BalasPadam
  5. hihi cian mak luth..

    BalasPadam
  6. hehehe...alooo kesiannya... Luth nak bermain lah tu... takpe, kan dah buat bibir mak jadi mcm Angelina Jolie...haha

    BalasPadam
  7. alahaiiiii kesian..betul kuat ko kene hentak ngan luth...bibir ko gitu, kepala luth ok ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. keras betul..selalu execise hatuk dinding.

      Padam
  8. Ok apa! Sekali kena hantuk terus dapat bibir seksi naturally macam Angelina Jolie. Bukan senang nak dapat, PB. Kalau rasa nak seksi lagi, suruhlah Luth hantuk kuat sikit :)

    BalasPadam
  9. bibir angelina jolie tu seksi wehh..terima kasih kepada luth..huhu

    BalasPadam
  10. kuat kena hantuk tu sampai jadi bibir angelina jolie

    anyway saya done follow sini
    ada masa jom singgah teratak saya pula, Diari Seorang Mama

    BalasPadam
  11. luth saje nk suh ibu die nampak seksi ngehehehe....

    BalasPadam
  12. Haha.. macam2 dugaan ya..dua Ahmad dalam rumah ni pun penah juga buat saya berdarah gigi.. kes hantuk kepala kuat ke muka mamanya. Mujur tak patah gigi. Memang naik darah masa tu.. hihi apa nak buat...anak sdiri

    BalasPadam
  13. selalu juga kena…
    tapi tak pernah la jadi sampai mcm tu sekali..
    moga cepat baik bengkak tu…

    BalasPadam
  14. Lor mcm angelina jolie ye bibir tuh..huhuhu...luth xsngaja tuh

    BalasPadam
  15. Takpe, pengalaman. Nnt gmbr kena ambik. Pastu print. Pastu tampal dlm buku tahunan Luth. Heheh. Dah besar nanti, mintak ganti rugi. Haha. melampau tak cdgn aku,.

    BalasPadam
  16. ada nak mmg camtu ... nak gak tgk gambar bibir tu ... heh heh

    BalasPadam
  17. Ooo mesti terantuk kepala Luth nikan hehe.....dah baik ke belum ni....

    BalasPadam
  18. luth anak soleh.sabo jer la!hehe

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...