Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140602

Tiga cinta berbeza

Aku memang takut kalau Md dapat sebab hari tu dia ada bodek aku suruh bagi dia kemenangan bergaya. Mana boleh gitu! Entry pun tak buat. Tak adillah, Dahlah tak ikut peraturan, orang suruh tepek picture lain, dia gi google picture lain. Tak apalah, aku bukan berkira sangat pun. Memang aku nak bagi pun. Saat-saat akhir perempuan melayu ni akhirnya sudi juga share dengan kita..

Bila tengok muka terus dah terbayang rupa bakal anak-anak dan kehidupan selepas berumahtangga nanti. Oh, indahnya dunia! - Md.

Nasib baik aku tak terbayang muka Luth masa tengok laki aku dulu. Oh No. Maunya keluar muka Shahruk Khan.



Mula-mula aku buat giveaway ni, seronok je si Fiz ni  baca orang lain ber-jiwang. Belum tiba masa nak melauahkan kekonon. Nasib baik aku paksa suruh buat juga..baru tau, dia pun sama kaki jiwang karat.

Mula-mula rasa macam pelik je...apehal rasa berdebar-debar ni.. -Fiz

Pelik tak pelik tak tahulah dik. Inikah dikatakan cinta? Siap bagi surat kat senior tu. Tapi aku dah pesan kat dia lain kali tolong jangan buat. Tak ada lagi orang pakai surat-surat ni..tak pasal-pasal nanti kena kutuk.



Geram betul aku baca cerita Shalimar.

Tiba-tiba cakap dia nak tackle budak baru masuk opis dia....ambe rasa semacam...malas nak layan daahh.....emosional....rasa sedih,,terkejut,,sampai hati dia - Shalimar

Tak patut betul cinta hati dia ada niat nak mengusha orang lain. Tak patut-tak patut. Kalau aku boleh jadi pengarang novel cinta Shalimar kita aku akan balikkan hati cinta hati dia tu. Tapi laki ni gitulah, yang depan mata tak nampak, yang jauh juga dia nampak cantik. Nasib baik laki aku tak gitu. Era Fazira dibandingkan dengan PetakBunga pun kalah Era Fazira.Tak payah nak emosi sangat dengan cerita cinta Shaliamr sebab akhirnya dia kahwin juga dengan cinta hati tu.. Ceh.

Senang-senang contactlah aku petakbunga@gmail.com  bagi alamat. Nanti aku hantar surat cinta.

Cinta-cinta lain pun buat aku baca rasa nak guling-guling..
kah..kah..



17 ulasan:

  1. salam. ahhaha..rasa nak berguling guling eh baca cerita cinta mereka heheh :))

    BalasPadam
  2. seronok acik baca ni PB..

    BalasPadam
  3. Tahniah buat mereka yg tersenarai sebagai pemenang..

    BalasPadam
  4. Hahaha.
    Ok. Sje nk gelak sbb PB ni kelakar sgt

    BalasPadam
    Balasan
    1. cho tak habis2 duk gelak..
      nak gelak jugak lah..
      haha..

      Padam
  5. owh, gitu ek cara nak cari random number guna excelll… dapat ilmu baru ni :)
    Tahniah pada yg terpilih… luth kalau macam shah rukh khan pun ensem jugak ;p

    BalasPadam
  6. tak sempat nk join cita cinta la ambe sibuk line buat hal..btw tahniah pada yg menang.pada yg tak sempat join,lain kali cuba lagi.haha

    BalasPadam
  7. oh ade pertandingan rupanya...tahniah kpd pemenang2...:)

    BalasPadam
  8. Keh3x... eh, salam PB .... *__*

    I menang ke? I menang ke? Nak ucap tima kasih peluk cium kat Lyd kerana undi dia yang satu tu ler doanya...Hahaha ....

    Kalau muka ShahrukhKhan ok apa .. kan dah rugi tak membayangkan rupa anak masa sibuk tengok muka bakal laki dulu...

    Tahniah untuk diri sendiri dan semua pemenang. Semua adalah pemenang dan tiada pengalah pun ^__^

    BalasPadam
  9. Tahniah le kepada mereka yg share kisah cinta.... melepaslah nampaknya barang dari Kelantan ni hehe

    BalasPadam
  10. tak menang lah PB..tahniah kepada kisah cinta mereka tu..semua dah baca..hehe

    BalasPadam
  11. Eh, aku tak menang ke? Ok. tahniah untuk aku yg tak menang ni. Heheh.Tahniah MD yg nampak muka anak2 bila tgk HD. Tak sia2 i vote for u hokey.

    BalasPadam
  12. erkkk...malu2..jiwang karat ke sy...hahaha.ok..nnt sy emel..:p

    BalasPadam
  13. ducati aiii mane PB..kehkehkeh

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...