Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140717

Macam mana aku dapat Angry Bird Merah, Hitam dan Kuning?

Atas muka tak malu aku kekonon bodek-membodek pihak Cocoland. Aku dapat present comel kotak gula-gula Angry Bird ni. Bukan satu, tapi TIGA sekawan Angry Bird.  Hadiah dari pihak Cocoland pasal aku review carnival dia minggu lepas. Terima kasih daun keladi. Kalau boleh nak lagi.

Angry Bird Merah jangan Marah,
Angry Bird Kuning Jangan Pening, 
Angry Bird Hitam jangan Pitam.
  
Jenuhlah Luth menyusun tin Angry Bird ke kiri ke kanan. 

Aku buat review lagi hari ni..agak-agak boleh dapat hadiah free lagi ke? Hihik..hikk.. Oh sapa nak free biskut macam aku bolehlah usha facebook diaorang, mana tahu ada kuiz ke apa..la..la..la…la..


Sapa nak gula-gula Angry Bird? Nanti datang raya rumah aku. Aku nak tin gula-gula je…lala..la.la.. sambung nyanyi.

14 ulasan:

  1. comel dan cantik tin2 Angry Bird tu... patutlah Luth suka...

    BalasPadam
  2. comel tin tu, ni kalau anak saya dapat
    mau berebut

    BalasPadam
  3. tin angry bird..comelnya.

    BalasPadam
  4. untunglah PB dapat hadiah dari mereka..

    BalasPadam
  5. Berbaloilah kalau macam ini.
    Nampak Luth suka tu:)

    BalasPadam
  6. Wah..untung luth...rezeki..

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum kak, lawanya.. kemain luth ralit main dengan beg2 angry bird tu ~~~

    BalasPadam
  8. bkn je Luth suka, akak pon suka tin tu...

    BalasPadam
  9. NI siapa yang terlebih suka sebenarnya? Maknya ke atau Luth ni? Lain macam bernyanyi riang dapat tiga tin Angry Bird. Boleh tak bubuh lauk berbuka dalam tu? Hehehe.

    BalasPadam
  10. wah ! rezeki dai ... jeles sih . nanti nak godeh cocoland juga .

    BalasPadam
  11. Best jugak dapat hadiah free gitu yek PB....kena rajin mencari lubang yeh PB barulah mengena jerat ye dak...

    BalasPadam
  12. Untung lerrr tahniah PB

    BalasPadam
  13. wah sekali tiga tuh dpt angry bird

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...