Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140711

Mana nak beli coklat murah buat raya?

Haruslah kat kilang coklat.

Cocoland’s Candy Carnival 2014 is back!


Aku dah dapat message daripada Cocoland company yang buat Coco pie dengan marshmellow tu. Sekali makan tak berapa kena dengan tekak aku. Tapi tak apa, produk dia banyak dan sedap-sedap. 


Biasa aku beli coklat, biskut dan agar-agar kering buat raya. Budak-budak suka makan ni.

Musim-musim raya ni memang kilang ni akan buat warehousale. Setiap tahun bila raya puasa dan raya cina. Aku ni memang boleh dikatakan antara pelanggan tetap merekalah. Beli stok buat top up sekut raya, kudapan lepas raya dan buat hadiah kat sedara mara.

Siapa-siapa yang dekat-dekat area Kepong dan Rawang bolehlah usha karnival ni. Mulai 11 ~ 13/7/2014 lepas tu minggu depan pula 18~20/7/2014. Aku dekat dengan Rawang. Insyallah esok-esok kalau free bolehlah kilang dia kat Rawang ni.


Kalau orang luar dari Rawang. Keluar tol Rawang, belok kanan. Jalan terus, jumpa traffic light lagi belok kanan. Kilang dia kawasan Industri, dekat kilang Adabi, Produa. Kalau tak jumpa sila goggle map atau tepon aku datang ambil korang sesat. Ceh, tak kuasa.


30 ulasan:

  1. Oh, memang kilang ni buat promosi bila raya yek? Tak tahu pun. Kita kalau nak pergi pun paling dekat sekali of course Keponglah (itupun dah kira jauh). Walaupun tak berapa suka, tapi teruja juga tengok promosi cam gini :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau gi..lagi teruja.. sekut2.. rm10 dpt 3,4 packet..murah2..
      tp kena bwk duit byk..murah yg buat kita jd tamak sikit.

      Padam
    2. http://pembekalcoklatmurah.blogspot.my/ lagi murah kat sini

      Padam
  2. Tanpa Nama11:45:00 PG

    jauhlah rawang dr pprt klang.kan bagus semua kilang coklat buat promo cenggini.
    Tifaanvar

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://pembekalcoklatmurah.blogspot.my/ ni lagi murah

      Padam
  3. Bestnya jika dpt pergi sana...

    BalasPadam
  4. wah..siap ada karnival...bagus ni..

    BalasPadam
  5. ala jauhnyaa... aku pestaim tau diorang buat karnival sakan ni..

    BalasPadam
  6. kalau pudding tuh moleh leee nak borongggg2..kalau cokolat tuh ssh skit sbb aku fussy bab2 cokolat nieh...byk cekadakkk kannnn...huahuahuahua..

    BalasPadam
  7. Jaranglah benda gini PB ......tak terpikir pun hehe....selalunya suh depa makan apa yg ada atas meja jer hehe

    BalasPadam
  8. Selamat memborong coklat yer noks.

    BalasPadam
  9. kalau dpt pergi ni memang best..mau byk akak borong ni.
    anak2 suka makan sekut.. memang buat stok..tapi apakan daya ..jauh ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. http://pembekalcoklatmurah.blogspot.my/ sini lagi best

      Padam
  10. meroyan tgk...dh la.minat coklat

    BalasPadam
  11. wah..bestnya..boleh la terjah ni..

    BalasPadam
  12. Dkt sgt dgn rmh knor..hrp produk ni halal..lah ye..

    BalasPadam
  13. bestlah kalau murah. boleh bagi kat anak2 murid buat hadiah raya...

    BalasPadam
  14. kena sedia duit berkepul kepul nak shopping coklat...
    sekali setahun apa salahnya buat orang sekeliling gembira, kan?

    BalasPadam
  15. vah vah vah ji vah... shopping sakan la siap ada warehouse sale.

    BalasPadam
  16. klu say beli . blum sempat raya dah kena balun anak buah wooo ...

    BalasPadam
  17. cm menarik je ni.
    boleh la terjah.kepong le paling dekat rasanya..

    BalasPadam
  18. alahai jauh sangat nak pergi tu
    tak penah lagi p tempat gini
    maksud saya warehouse sale =)

    BalasPadam
  19. wahhhh sempat lagi nihhh.. bertambah nampaknya balang raya aku tahun ni ekekek

    BalasPadam
  20. untunglah sapa yg duk sana tu..murah2 tu

    BalasPadam
  21. salam bw di bulan ramadhan..maaf lambat bw..semoga ramadhan kali ini lebih bermakna yew..pray for gaza..nampak sedap la :D

    BalasPadam
  22. waaa..bestnyer camne nak dapat info ni??

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...