Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140708

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Sejak aku berblog dengan sedikit rajin ni..ada jugalah aku sangkut sikit-skit lucky draw yang dianjurkan blogger-blogger. Kiranya nasib aku bertambah bertuahlah sekarang ni. Jadi sempena bulan baik, hari baik ni, harapnya nasib aku akan bertambah baiklah ye. Harap-harap dapatlah Duit Raya RM300 daripada Nile.Com.My ye.


Harap-harap kalau bertuah sempatlah aku merealisasikan senarai harapan aku ni sebelum raya ni. Harusnya aku bergaya sakan Raya ni.

Kalau aku dapat RM300 ni, tentulah aku nak shopping baju aku. Kali ini untuk aku. Sedih tahu, bila buka je almari tak ada baju. Maksudnya baju baru. Semua baju zaman anak dara yang dah tak berapa nak muat lagi. Aku bukan gemuk, baju itu yang mengecut.

Aku dah siap-siap usha baju-baju kat Nile.com.my ni sebelum aku jumpa GiveAway ni. Macam murah dan banyak sungguh barang yang aku berkenan.

Dah siap matching satu set dress dan skirt yang aku berhajat.. Lawa tak? Harga pun murah.
Baju ni memang taste aku yang perasan ramping. Kena pulak dengan skirt kuning. Meriah dihari raya ni. Kena check betul-betul ukuran dulu ni.


Baju putih ni nampak besar sikit. Tak ikut badan sangat, harus muat ni.


Yang ini pun nampak sempoi. 


Dua dress itu boleh pakai dengan skirt pink. Pinky gitu.


Baju merah ni pun cantik sangat.


Baju plain, boleh pakai seluar palazo bunga-bunga. Gempak raya aku ni.


Baru baju ni..tudung, bag dan lain-lain belum pilih lagi ni. 

Seronok pulak aku menyusun atur gambar ni.. 
Sapa nak masuk jugak try usha syarat-syarat mudah dia kat blog Lyssa.
Korang boleh check result nya nanti kat SINI. Tarikh akhir untuk join contest ni ialah pada 21/07/2014, 11.59pm

12 ulasan:

  1. semoga berjaya PB..:)

    BalasPadam
  2. model cantek boleh aa.. hahaha.. kalau aku pakai mesti hebeh2..

    good luck~~!

    BalasPadam
  3. Kalau tengok gambar memang tertarik - cantik
    So.. good luck PB!

    BalasPadam
  4. In shaa Allah .semoga berjaya

    BalasPadam
  5. gud luck kak..semoga ade rezeki utk akak..

    BalasPadam
  6. Good luck, PB! Semoga tercapai nak beraya sakan dengan baju-baju ohsem raya ni :)

    BalasPadam
  7. Kalau Fuza menang RM300

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/07/saya-nak-duit-raya-rm300-daripada.html

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...