Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140822

22.08.2014 ~takziahMH17




17 ulasan:

  1. Dah duduk depan tv sejak semalam ni. Ikut perkembangan benda ni.. takziah..

    BalasPadam
  2. x dpt nk tgk live siaran ni.dush3

    BalasPadam
  3. semoga ditempatkan di kalangan orang yang soleh dan solehah....

    BalasPadam
  4. semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan soleh serta solehah ...semoga segala urusan dipermudahkan....

    BalasPadam
  5. semoga urusan kebumi mangsa d lancarkan... amin...

    BalasPadam
  6. hanya mampu tengok live streaming di pc, inshaAllah mendoakan isitiadat berjalan dengan lancar. amin

    BalasPadam
  7. sedih kan
    moha dipemudahkan urusan hari ni

    BalasPadam
  8. Al-Fatihah...
    moga semua keluarga mangsa sabar & redha...turut bersedih... tiada kata yg dapat diucapkan :(

    BalasPadam
  9. iktibar kpd kita..yg hidup pasti mati..walau mcm mana caranya pun

    BalasPadam
  10. sedih sangat....

    Takziah buat semua ahli keluarga mangsa...

    Inna lillahi wa inna ilaihi raji’un

    BalasPadam
  11. aku arinie bergenang air mata sesaje..xtau asal arinie terlebih cengeng lak dr biasa..;(

    Al-fatihah dan salam takziah buat mangsa dan keluarga mangsa..;(

    BalasPadam
  12. Gloomy day. Sedih sangat. Inna lillahi wa inna ilaihi raji’un.

    BalasPadam
  13. Menjadi sejarah hitam buat negara kita
    Sedih..

    BalasPadam
  14. al fatihah..

    mh17 dalam kenangan

    BalasPadam
  15. sedih bila ingatkan ni..

    BalasPadam
  16. Berkaca-kaca mata I masa tengok live telecast. Nak nangis lebih-lebih tengah bekerja. Paling sedih bila tengok anak tunggal arwah Mastura yang meratap hiba di keranda ibunya. Alahai, rasa nak gugur jantung sayu hati ni melihatnya. Hiba sangat bila mengenangkan nasib mereka walaupun tak kenal seorang pun mangsa yang terbabit. Hidup mereka terhenti di situ. Moga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. Al-fatihah untuk yang beragama Islam.

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...