Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140828

Memo pad warna-warni daripada kertas recycle

 Aku kan dah tak berapa ada kerja..jadi untuk menghabiskan hari-hari terakhir dengan gembira. Marilah kita membuat kerja gembira seperti kerja seni.

Sila potong kertas recycle warna-warni mengikut saiz yang dikehendaki. Senget benget pulak aku potong.. Nak pinjam cutter machine jiran sebelah, segan pulak.. Tak apa, anggap karja seni absract..

Aku punya kecil je, senang letak dalam poket. 

Sila susun dan gam atasnya untk menjadi memo terjilid. 

Tampal juga kertas ats gam untuk bagi kukuh sikit jilidan memo. Tak kukuh sangat gam tak apa. Senang nak koyak nanti..

Kemudian tulis kata-kata motivasi diri sendiri..Sekian.

Memo pad motivasi diri sendiri.


9 ulasan:

  1. Balasan
    1. ginilah kalau orang tak ada kerja nak buat2 macam sibuk.. sibuk sungguh..hahaha

      Padam
  2. cuba ko buat gambar gerak2 banyak2.. yg bila selak tu nampak gambar tu cam gerak.. mesti luth eksaited tengok.. hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. okey gak kan?
      jap aku cari tutorial nak buat..tp aku reti lukis org lidi je..
      key buat org lidi jalan2..
      0
      / I > org lidi ngandung
      IL
      ~~~~~

      Padam
  3. suka buat keja kraf yer...

    BalasPadam
  4. kreatif tu
    aku tak rajin gitu =)

    BalasPadam
  5. Hahaha...nampak sangat tak berapa ada kerja sekarang ni ek! Tapi takpa, masa yang banyak terluang sementara nak menunggu hujung bulan ni boleh digunakan untuk kerja-kerja kreatif macam ni. Elok juga tu. Buat memo pad kosong jelah lepas tu bekalkan satu krayon untuk Luth. Sure lebih kreatif dibuatnya :)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...