Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140818

Sibuk macam Perdana Menteri

Kalau banding dengan orang macam kita-kita ni..tak adalah sibuk sangat.

Bukan jadi perdana menteri pun nak sibuk-sibuk sangat.

Aku dengar dalam tv hari tu bekas PM Dr Mahathir kata dia sibuk sampai dia rasa susah sangat nak buat dua benda ni..

Potong rambut

dan potong kuku..

Sama dengan aku.

Susah benar nak curi masa nak potong kuku sekarang ni. Ada orang asyik nak berebut juga potong kuku.
 




peniru.


25 ulasan:

  1. eheh comel..mmg saya pon samalah..rambut ni dah berapa lama xpotong!

    BalasPadam
  2. Haha.. sibuk sangat tuh... kat rumah ni pulak, si kecik tak nak bagi potong kukunya. Lepas tu kalau balik dari taska kukunya dah dipotong oleh cikgu, beriya tunjuk. Macam sengaja tunjuk yg cikgu pandai potong, tak macam mama..ish

    BalasPadam
  3. hahaha...dia pun sibuk nak potong kuku sendiri

    BalasPadam
  4. hehe..comeller dia buat gitu
    tang angkat kaki tu yang tak boleh blah tu =)

    BalasPadam
  5. bila cerita tentang kuku, teringat kuku yang nak buang dan terlupa ni...ihikss..jap lagi nak potong kuku lah...

    BalasPadam
  6. acik memang dah tetapkan hari jumaat hari potong kuku..pendek lagi pun acik potong jugak sikit

    BalasPadam
  7. hurmm..sy pun gitu.. rmbut dh mcm langsuir.. potong kuku kenkadang msuk 2mggu bru sempat.. ngalahkan tun M lak bznya

    BalasPadam
  8. saya pun potong rambut setahun sekali ja.. sadis sungguh!

    BalasPadam
  9. Ha'ahlah... baru perasan. Dah lama tak potong rambut. Potong kuku baru Jumaat lepas tapi kira sibuk gaklah sebab dah tengah malam baru potong :)

    BalasPadam
  10. hahahaha...sama la kita..bukan takde mase nak potong kuku..tapi masa byk dihabiskan dgn berebut pengepit kuku ngan anak...lagi2 adik Ammar..hahaha..

    BalasPadam
  11. amboi...sibuk nau dia nk potong kuku

    BalasPadam
  12. hahahaha cumel jeee.. gigit jari tu tauu la

    BalasPadam
  13. haa, comel je.seronok dia nak main2.

    BalasPadam
  14. benda lain sempat buat tapi potong kuku mesti lupa huhuhu...pandai ke potong kuku tu?

    BalasPadam
  15. luth..bakpo tuh..pandai dh nak potong kuku sendri ye..chumel je siap terangkat2 kaki..mcm pandai nau..kihkihkih..

    sama la ngan aku nie haaa..potong kuku rajin lg sbb aku semak bile kuku pjg..nak makan payah..tp tang rambut mmg xterurus sejak ade mek tembun tuh..bile siku dh boleh himpap rambut baru terhegeh2 nak potong..

    BalasPadam
  16. aku potong kuku anak anak dalam kereta sementara menunggu biras habis kerja.. kalau kat rumah mmg tak sempat..

    BalasPadam
  17. bakal PM luth ni ;)

    BalasPadam
  18. bersungguh2 nampak..jaga2 meleleh air liuk nanti..:)

    BalasPadam
  19. saya dah lebih 2 tahun tak potong kuku... eh rambut. bini pm pun tk macam ni.

    BalasPadam
  20. hihi potng kuku tu mmg akan buat la ..

    tp rmbut tu jrg sesgt sbb suka simpan =)

    BalasPadam
  21. alahai macam dah terer je dia potong kuku kan :)

    BalasPadam
  22. sama la farah selalu kantoi jugak.. =D

    BalasPadam
  23. bg jari jemari. biar dia je yg tlg potongkan. haha...

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...