Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140908

GA Merdeka : Di sini lahirnya sebuah cinta dari Mama ka0ri

Luth memang ku ajar sejak daripada dalam perut lagi supaya menyintai Malaysia bertuah ni. Sungguh!

Sekarang bila tengok tv nyanyi-nyayi patriotik, kibar-kibar bendera..cepat-cepat dia cari bendera dia. Lompat Luth, lompat lompat, pose Luth pose... mak nak joint GA BEST FRIEND mak Mama Ka0ri..<-ayat bodek.


Dapatlah juga sekeping gambar ni..

Lepas tu Luth dah buat aksi makan bendera..


Sekian,
jom support GA mama ka0ri..

klik gambar nak joint.. syarat mudah sungguh.

Tarikh GA bermula hari ini 28hb Ogos 2014 dan tarikh tutup sehingga 16hb September 2014 

11 ulasan:

  1. Aksi makan bendera tu yang 'mahal' tu...yang tak pernah dibuat orang lain...hehehe...

    BalasPadam
  2. Orang tak makan bendera, Luth je yang makan. Sah ada peluang menang ni. Good lucklah ya, PB. Mana tau tuah si Luth ....

    BalasPadam
  3. terlebih cintakan negara la LUth ni. Sampai makan tiang bendera.

    BalasPadam
  4. good luck PB..comel Luth gigit batang bendera tu..

    BalasPadam
  5. saya belum join lagi..tak sempat nak buat..good luck..:)

    BalasPadam
  6. lama dah aku lepak sini rupanya
    dah nak maghrib ni
    aku chow dululah
    apapun all the best ye

    BalasPadam
  7. suka gamba Luth gigit tiang bendera..kalau tiang betul lagi best..haha..

    apepon kita tunggu resultnya ok!

    BalasPadam
  8. moga berjaya yer.. menarik gambar -gambar tu :)

    BalasPadam
  9. salam kenal,,
    singgah sini lepas cek list peserta ga mamakaori..good luck ye :)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...