Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140929

Ikan-ikan di Zoo Negara


Hari ini Luth nak bawa kita ke Zoo Negara untuk melihat binatang-binatang yang Luth jarang nampak. kita mula dengan jenis-jenis ikan.




Maaf, Luth tak dapat nak bagitahu jenis-jenis ikan ini, sebab Luth belum reti membaca dan Luth sibuk berlari ke sana sini.. Jadi kita tengok je lah gambar ikan ye.


Ikan depan mata



  

Ini bukan ikan, tetapi kenapa dia ada di sini?




Ikan emas Luth tak nampak.


Luth cuma tengok ikan-ikan yang besar sahaja.

 

Bye-bye ikan
  

Luth dah penat. Nanti kita sambung melihat binatang-binatang darat pula.


13 ulasan:

  1. comey Luth..kecik2 lagi dah melawat ikan2 di zoo..

    PB, nanti jgn lupa check hadiah utk GA yer..dah umum dah..:)

    BalasPadam
  2. segaknya Luth, kemain kacak g zoo.. sy selalu berangan nk bw anak g zoo.. tp kecik lg kot, bru 5bulan.. hahaha

    BalasPadam
  3. bagus Luth..boleh score subject science pasnih

    BalasPadam
  4. Luth pergi tak ajak auntie pun.. hehehe..

    BalasPadam
  5. aduhai...tak pernah sampai ke zoo negara lagi..jakun jap..hahaha..sebenarnya, tak brp nak ada masa on weekends..tunggu zayyan besar sikit baru nak g sana..

    BalasPadam
  6. Aqil klau tgk ikan emas dia tkut.Ikan mas kan asik kodek2...hihihi

    BalasPadam
  7. ok lut..binatang apa pulak lepas ni?hehe

    BalasPadam
  8. kelas la luth dah gi zoo negara. excited bebudak ni bila tgk haiwan kan.

    BalasPadam
  9. seronok bawak anak ke zoo ni..biar dia nampak haiwan depan mata..

    BalasPadam
  10. puas hati Luth tgk ikan yer sayang...

    BalasPadam
  11. Aku gi zoo negara tahun lepas, Tak up lagi kat blog...ppffttt...

    BalasPadam
  12. lama pula tak pergi zoo negara
    bila entah nak pergi

    BalasPadam
  13. Luth ni, napa tak ajak geng pergi zoo? Dah jumpa panda ke belum ni, Luth?

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...