Inquiry: petakbunga@gmail.com

20140926

Sedapnya onde-onde

Assalamualaikum kawan-kawan.

Sedapnya makan onde-onde petang-petang gini. Dah lah hari ni kita berkepit dengan anak.

 
Onde getel besar-besar makan semulut tak cukup

Update ala-ala fulltime housewife hari ni..

Key lah, jadi surirumah ni sibuk, bukan ada masa rehat pun. Jauh sekali nak curi-curi masa update blog..
Hi..

21 ulasan:

  1. sdpnye.....dh lama x buat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sedap oh.. <- sambil mengunyah onde2 ♥

      Padam
  2. Alahai teringin plak nak buat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Letak besar2 gula melaka.. sedap oh

      Padam
  3. last buat masa bulan posa. Sedapnyaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau teringin x leh tunggu buln pose.

      Padam
  4. sedapnya.. lama tak makan ni PB... sempat lagi buat onde-onde walau berkepit dgn anak..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh.. ada ke ckp kita buat?
      Haha..
      Kantoi ma buat..ha..ha.. xbaik nipu.

      Padam
  5. salah satu kuih favourite masa bulan puasa...

    BalasPadam
  6. kuih paling daku suka buat!
    senang sangat =)

    BalasPadam
  7. paling best klu gula melaka lebih..fuhhhh...

    BalasPadam
  8. sibuk pun sempat juga buat onde-onde..

    BalasPadam
  9. makanan tradisional memang sedap, janji rajin nak buat... hahahah

    BalasPadam
  10. Akk sll beli ja. Ank ank x mkn. Setakat 4 lima biji beli je

    BalasPadam
  11. Nak buat hjugak la esok..ni kuih yang paling saya suka tau..

    BalasPadam
  12. jiwa sy nie kalu onde2 terliur cuma bulan posa jer..kalu bkn bulan posa mest tak mo pandang..berlagak kan...huhuhu

    BalasPadam
  13. kuih favourite :D

    jemput join segmen ini ya tamat 30 september
    http://iolacaviarofficial.blogspot.com/2014/09/september-giveaway-party-hosted-by-iola.html

    BalasPadam
  14. Mmm onde2..my feberet ni..biasa time bln puasa la banyak org jual...bestny..lg buat sndiri..bleh buat besar2 skit..hiii..:) srirumah mmg sibuk..kerja spenoh masa..hehe sy lah jg srrumah spenoh masa..:)

    BalasPadam
  15. Anta sini sikit...buat delivery tak? Haha..

    BalasPadam
  16. Amboi, seronoknya dapat jadi surirumahtangga! Mesti macam-macam dok memasak kat dapur tu. Maklumlah dok kat rumah je 24-7. Onde-onde ni kalau dalam tu gula melakanya banyak barulah best. Meleleh-leleh gula melaka bila onde-onde lompat masuk mulut. Uish...nikmatnya....

    BalasPadam
  17. saya pon dah lama tak makan onde2..dah lama tak buat..malas pon iye..kalo jadi surirumah mesti kena rajin2..hikhik

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...