Inquiry: petakbunga@gmail.com

20150112

Boikot MILO



Wan Payed: hahaha..

Wan Wani: pehal kau gelak?

Wan Payed: milo rm2 segelas

Wan Wani: so what?

Wan Payed: baik minum petro.


#rm1.91.ron95.sumberWhatupGroupFamily

18 ulasan:

  1. nasib baik aku mmg xminum milo..huahuahuahua..

    BalasPadam
  2. Dah lama tak milo..boikot juga sbb produk nestle..

    BalasPadam
  3. Kahkahkah ....bongokkk...

    BalasPadam
  4. Dah 3 tahun tak minum milo... Tak mampu nak beli milo kat sini :(

    BalasPadam
  5. kami pun dh lama tak minum milo.milo mahai kemut nak beli.selalunya minum milo dekat kedai en suami kerja je pasai free.hakhak

    BalasPadam
  6. Mahal melampau. Secawan tu hanya 400ml je.

    BalasPadam
  7. Kahkahkah...lagi murah dari petro kan. Aku pon dah curang dengan milo. Dah bertuka kepasa tamar coco.

    BalasPadam
  8. hahahaha minum petrol... bertukar ke tamar koko la.. rasa dia leh tahan.. mak den yg hantu milo pun ckp tamar koko sedap tp mak bancuh lebih scoop sket dr instruction kat plastik tu

    BalasPadam
  9. Minum MILO sihat kalau minum petrol tak tahulah apa hasilnya walaupun murah. Hehehe....

    BalasPadam
  10. betul tu, MILO mahal nak pengsan...satu tin besar harganya lebih RM30..

    BalasPadam
  11. minum milo kt opis je sbb free.. xbeli pun..hahahaha.. mahal nk mamps

    BalasPadam
  12. Bancuh sendiri je la. Lg jimat dan murah

    BalasPadam
  13. ciss..siapa la sanggup minum petro..
    saya suka milo sebab itu je kena kat tekak saya..sob2

    BalasPadam
  14. hehehe...ingatkan nk boikot nestle...upanya RM2 ..hehehe...x suka milo...sbb bila minum milo...badan jadi lemah dan malas...

    BalasPadam
  15. betul jugak... lagi mahal milo dari petrol.... dunia dunia...

    BalasPadam
  16. betul jugak... lagi mahal milo dari petrol.... dunia dunia...

    BalasPadam
  17. Haha.. milo mahal loni. Nescafe pun dah mahal gak. Dah 2.50 segelas. Kena minim air kosong jela..

    BalasPadam
  18. wpun mahal , my anak buah sgt suka maka layankan aje la ...

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...