Inquiry: petakbunga@gmail.com

20150218

Mangsa banjir terakhir

Lepas tertangguh niat nak balik kampung bila Luth deman baik, deman baik... raya cina ni kami sekeluarga berpeluang balik kampung. Lepas isyak semalam kami bertolak dari Rawang.

Alhamdulillah, perjalanan sangat baik. Belum sibuk sangat lagi jalan.

Pukul 5 pagi kami selamat sampai ke kampung. Alhamdulillah, semuanya selamat. Macam biasa rumah berdebu, sangat-sangat.

Ni keadaan dapur rumah kampung kami pagi tadi. 

Ma aku dah mula sikit-sikit bersihkan.

Itu jelah update dari kampung. Nak ambil gambar kawasan kuala krai tak dapat pasal semalam gelap.


12 ulasan:

  1. alamak pic senget la...ehehe

    BalasPadam
  2. Sedih tgk tp semua ketentuan..

    BalasPadam
  3. Jenuh jugak tu nak menyetelkan segala kekotoran

    BalasPadam
  4. semoga dpermudahkan..

    PB,jemput join segmen saya jika sudi=))) TQ!
    http://www.sitisharini.com/2015/02/segmen-wwwsitisharinicom_16.html

    BalasPadam
  5. aduhaiii..jenuh nak cuci tuh..smp senget2 kepala aku nengok gambau2 ko..haha.

    BalasPadam
  6. Assalam,
    moga segalanya dipermudahkan :)

    BalasPadam
  7. allah.. kena jugak ya.. semoga dipermudahkan..

    BalasPadam
  8. La, umah ko kat kampung pun kena ke? Bertabahlah ye utk family ko di sana. Harap dpt mulakan hidup baru semula.

    BalasPadam
  9. pelan pelan bersihkan. semuga di permudahkan..

    BalasPadam
  10. dah setel bersihakn rumah ke? kalau sy ni mau makan bulan baru setel. huhuhu. smoga Allah permudahkan ok.

    BalasPadam
  11. Harapnya rumah dah kembali seperti sediakala. Masa banjir pun susah hati lepas banjir lagilah haru hati bila tengok keadaan rumahkan...

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...