Inquiry: petakbunga@gmail.com

20160407

Susun pasu-pasu dirak

Aku pernah terfikir nak berhenti kerja.
 Selalu. ^-^
Terutama bila kepala otak aku xyfzxy#$@

Balik kat kampung, jadi petani berjaya... Baru puas nak berkebun.

Tetapi aku sedar kudrat aku nak berkebun di kebun sekangkang kera ni pun aku dah mengah. 
Lagi fikir, mana aku nak cekau duit...

 Biarlah ianya jadi impian aku... 
Setiap hari bila nak pergi kerja aku akan lalu disebuah rumah yang halamannya luas, maka aku akan berazam bahawa suatu hari nanti aku nak beli rumah ni. Boleh aku berkebun sepuas hati.

Jadi, jika anda ada masalah tension ditempat kerja....
Apakata anda mulakan hobi berkebun.
Dan
jika anda mengunakan alasan tiada tempat untuk berkebun, apa kata anda menempah rak bunga/pokok tiga tingkat ini dengan PetakBunga suami isteri. Kami akan buat ikut design anda. 

Rak tiga tingkat 4'x3' untuk dijual. RM180.
Cantik dan sempoi, boleh request design anda, dimension anda.

Susunlah pasu-pasu anda dirak customade by PetakBunga.
Zaid: 017 9571256
Rawang, Serendah, Kuala Kubu Bharu, Bukit Sentosa dan kawasan sekitar..

8 ulasan:

  1. Bagus2 knor sokong jer org nak berniaga ni yelh sampai bila nak kerja dgn org kan..biasanya klu berniaga ni boleh maju janji rajin usaha tanpa2 jemu2...
    Rak tu pun boleh sgt...skrg tanam kat tayar terpakai,mcm2 hasil kreativi org buat..knor tk ada tanah,klu ada pun jaun2 tu hahh...

    BalasPadam
  2. wah..menarik ni..rak pun kemas je..masalah tak boleh nak tempah sekarang ni ..rumah tingkat 3 tak daya nak adakan space letak rak mcm ni .

    BalasPadam
  3. berkenan jugak saya dgn rak tu, tapi jauh lak pulak...kang susah nak hantar..

    BalasPadam
  4. memang kreatif lahhh ;)
    suka juga berkebun ....

    BalasPadam
  5. Kalau dekat memang order rak ni...

    BalasPadam
  6. Kalau I order rak ni, I nak buat apa agaknya, PB? Dahlah I nak menanam satu bijih benih pokok pun tak pernah berjaya!

    Ohhh... bab nak berhenti kerja ni sentiasa meruap-ruap tapi HD kata tak tahan mulut I bisinglah kalau duk rumah. Lebih baik kerja, dapat duit sendiri katanya...

    BalasPadam
  7. iklannya bagus betul..tertarik pulak nak berkebun.hehe

    BalasPadam
  8. berhenti keje impian aku kut weh..tp impian je la..xkan jadik kenyataan punye..laki xbg!!!..;(

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...