Inquiry: petakbunga@gmail.com

20160921

Macam mudah: Kit Kat Icecream


16 ulasan:

  1. macam best jugak ni..nak try buat sebijik lah PB

    BalasPadam
  2. Alahaiiii...manis2 semua ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. utk org2 sweet2 mcm kita..
      kencing manis terus..haha..tak apa esok kita bgi petua hilangkan kencing manis..

      Padam
  3. xcair ke aiskrim tu? or lps buat kn msk peti ais br potong?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pernah baca org yg dah try.. letak dlm peti semalam baru boleh potong..kasi keras dulu..

      Padam
  4. Pergghhh... Sedapnya.

    BalasPadam
  5. nk buat kek besday luth ke ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. oit.. sensitif soalan tu.. ada sejarah

      Padam
  6. Wah.....senang banget ni PB. Beli, susun balik je ni kekdahnya. Good idea jugak ni....nak beli kek Baskin Robin mahei no....

    BalasPadam
  7. Very simple :D nak try pasti sulit :(

    BalasPadam
  8. mcm x sesuai dgn iklim msia...
    kalau kat obersi, org pun rasa mcm duk dlm peti ais

    BalasPadam
  9. Ini memang mudahlah sangat pada pandangan orang yang malas macam I ni, PB. Boleh cuba ni sementelah anak kita pun bukan main sawan kek birthday orangkan. Nanti I cuba buatlah, tapi tak tahulah bilanya!

    BalasPadam
  10. Ko nie kan..nape la tunjuk bende yg senang nak buat..tunjuk la bende2 yg susah yg complicated utk nak buat..kalau susah, kalau complicated, xde la aku rase nak buat..bile cara nak buat senang, tuh yg mengundang aku utk mencube..masalahnye skang, aku xsenang nak buat kek yg senang nie..huwaaaaaaaa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oit, aku pun tgah cr masa senang..
      Tunggu testimoni org jd ke tidak mcm dlm gmbr..

      Padam
  11. Boleh lah cuba buat nti... hihi.. sedap ja tengok :)

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...