Inquiry: petakbunga@gmail.com

20160907

Madu itu Manis Pahit-pahit

Sekarang kalau boleh semua benda nak dijual. Kami laki bini jual madu jugak. Madu asli dijamin. Siap suruh tukang ambil madu ambil gambar dari pokok lagi nak bukti. 

Nampak tak tu sarang dia.. 

Closed up sikit sarang madu. Tengok susahnya nak dapat madu, janganlah korang minta murah-murah sangat. Beli kolegen lagi mahal dari sebotol madu. Ni madu asli tahu...

Ni sarang madu yang belum diperah. Kami jual madu yang dah diperahlah. Insyallah, asli.


10 ulasan:

  1. besarnya sarang dia eh.
    tempatnya tinggi, berisiko pulak tu, mestilah harganya mahal kan PB.
    rasa madu tu, bukan manis-manis masam ke?

    BalasPadam
  2. kalau dah sarang tinggi camtu haruslah jual dengan harga yg bertepatan dengan risiko masa nak ambik madu tu kan ... :)

    BalasPadam
  3. Jual online ke PB?
    kira jual macamana? Nak juga kakak tahu
    Kakak pengguna madu. Selalu beli tapi tak tahulah tulen ke tak janji org kata original, kakak beli aje.

    BalasPadam
  4. Madu tulen bayak khasiatnya.
    Cuma yang dijual sekarang banyak yang diragui ketulenannya.
    Silap2 kena kencing manis.

    BalasPadam
  5. Woihhhh ini madu asli..
    Jgn pertikai harga plk noh..penat pnat kna gigit lagi
    Baguihh2 bisnes lagu ni..sumber alam

    Smlm tgok video org asli afrika..dasyat diorg ni..ambil madumlebah mak ooi
    Pokok tinnggi pahtu kat bwh anak bini tunggu nak mkn madu..makn mcm tu ja dgn lebah kerumbun dkt depa..sambil makan sambil halau lebah..rilex ja..lapaq sgguh..sian depa belemoihhh

    BalasPadam
  6. Dulu2 suami selalu juga ambil madu..teringat masa awal kawin dulu ikut suami masuk hutan jejak lebah madu.

    BalasPadam
  7. Uish madu asli sedap weiiii...

    BalasPadam
  8. Tengok sarang pun dah takut. Terus tak sampai hati nak tanya harga dan nak minta diskaun ^_^

    I ni selalu beli madu kat hypermarket. Entah asli ke tidak tak tahulah. Kalau tengok mahal dan menyakinkan tu, kononnya aslilahkan!

    BalasPadam
  9. Betullah kan PB ....bergolok bergadai orang nak ambik madu. Agak agaklah nak beli murah pun ....



    BalasPadam
  10. Betullah kan PB ....bergolok bergadai orang nak ambik madu. Agak agaklah nak beli murah pun ....



    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...