Inquiry: petakbunga@gmail.com

20170313

Draft Company Profile dah siap

Kerja pertama sebagai kerani laki adalah buat company profile.

Blur, tak tahu apa isi kena tulis. Tambah-tambah company baru nak je setup. Apalah sangat benda yang nak tulis? Nasib baik sejak setahun dua ni aku dah paksa laki aku ambil gambar setiap projek yang dia dah buat. Adalah sikit-sikit gambar boleh tunjuk contoh-contoh dalam profil ni. Hari ni nak minta tolong kawan semak profil ni, minta kalau ada penambah baikan dari dia. 


Nanti nak create logo company. Sekarang tak boleh fikir lagi pasal logo. 

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah,.,tahniah PB..saya tumpang gembira
    JanjiKita

    BalasPadam
  2. alhamdulillah... moga di permudahkan semuanya

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..aku tumpang happy utk ko weh..semoga sukses!..amin..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...Tahniah..semoga terus maju dalam bisnes yea PB..

    pisss..lama betol x bw ke sini

    BalasPadam
  5. Dulu dulu masa kerja selalu jugak tengok profile syarikat. La ni dah lupa apa isi dalamnya hihi...
    Semoga berjaya ye PB

    BalasPadam
  6. wah. tahniah.
    and moga sukses ekk...

    BalasPadam

Jika aku betul
kau angguk

Jika aku salah
kau tunjuk

Cerita petak bunga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...